بررسی چگونگی برگزاری امتحانات در پایه دهم

 

 

بررسی چگونگی برگزاری امتحانات در پایه دهمبه گزارش تیزلند، به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، احمد عابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش ؛ در خصوص روند نهایی شدن امتحانات در پایه دهم عنوان کرد: در این باره جلسات کارشناسی در حال برگزاری است و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی ادامه داد: پس از جلسات و بررسی‌های کارشناسی تعدادی از دروس نهایی شده که برای به اجرا درآمدن باید در صحن علنی شورای عالی مطرح شود.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: امیدواریم بررسی‌های کارشناسی به گونه‌ای پیش رود که وضعیت نهایی شدن امتحانات پایه دهم تا پیش از پایان سال تحصیلی جاری اعلام شود.

عابدینی بیان کرد: با توجه به مطرح شدن قانون حذف کنکور باید در روند برگزاری امتحانات تغییراتی حاصل شود که در این راستا استانداردسازی امتحانات اهمیت بسزایی دارد.

وی عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند ملاک ارزیابی‌های صحیح دانش‌آموزان در خصوص شرکت در کنکور باشد مسئله استاندارد شدن امتحانات بوده که نهایی ک ردن آن به این روند کمک می‌کند.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش یادآور شد: در خصوص بررسی جوانب این موضوع و تعیین درس‌ها برای امتحان نهایی در حال بررسی هستیم.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!