20 نکته و ایده هوشمندانه بازگشت به مدرسه

1. یک مکان متحرک برای وسایل ایجاد کنید. وسایل اولیه و مورد نیاز را روی یک چرخ دستی قرار دهید تا کودک به راحتی بتواند وسایلش را جا به جا کند و هر جا که راحت تر است بتواند تکالیفش را انجام دهد. وقتی که زمان درس خواندن تمام شد، چرخ دستی را در یک نقطه که در مسیر نباشد، قرار دهید.

2. زمان بندی کنید. زمان سنج آشپزخانه وسیله انگیزشی خوبی می باشد. از کودکان بخواهید تکالیف خود را در 20 دقیقه انجام دهند سپس 5 دقیقه برای خوراکی، رقصیدن یا دویدن در حیاط استراحت کنند و دوباره 20 دقیقه تکالیفشان را انجام دهند.

3. بازدیدکننده عزیز، یک سطل جمع آوری کاغذ تهیه کنید. تمامی برگه های امتحانی و تکالیف قدیمی می توانند به سرعت کل خانه را پر کنند. آن ها را در یک سطل کوچک قرار دهید و سپس در انتهای ماه آن ها را که به درد نمی خورند دور انداخته و بقیه را نگه دارید.

4. بر اساس قوت های آن ها کار کنید. در خانواده دبرا کارتر، سه کودک برنامه های تکلیف متفاوتی دارند. دبرا می گوید "یکی از کودکانم صبح ها بهتر عمل می کند، زمانی که بیدار می شود اولین کاری که می کند تکالیفش را انجام می دهد." دختر ما دوست دارد به محض برگشتن از مدرسه تکالیفش را انجام دهد و کوچکترین فرزندم با راهنمایی یک بزرگسال بهتر عمل می کند. در نتیجه هنگام آماده کردن شام در آشپزخانه تکالیفش را انجام می دهد. او می گوید دادن حق انتخاب به فرزندان باعث می شود آن ها احساس مالکیت کنند.

5. کمی فعالیت اضافه کنید. گرچن هاوکینز گزارش می کند که برای جذاب کردن تمرین تلفظ "کوسن های مبل ها را بر می داریم و هر حرفی که کودک تلفظ می کند، ضربه ای به آن می زند." کمی فعالیت فیزیکی انرژی کودک را تخلیه می کند و همچنین باعث خندیدن او می شود.

6. هدفی برای سرگرمی تعیین کنید. اگر کودکان گولتا از کالیفرنیا، تکالیف خودشان را انجام دهند و تا ساعت 7:30 برای خوابیدن آماده شوند، به هدف "زمان تفریح" خود دست می یابند: نیم ساعت برای تماشای تلویزیون یا بازی خانوادگی. ملانی می گوید "گاهی اوقات تمام کاری که لازم است انجام دهم این است که بگویم ساعت 7:14 است." یا "خب، بعداز ظهر غم انگیزی می شه اگه یکی مسواک زدنشو تا ساعت 7:33 تموم نکنه. اما با تمرکز بر محدودیت زمانی، الان فرزندانی دارم که می توانند خودشان را با انگیزه کنند."

7. اولین چیز در لیست لوازم ضروری: تعدادی ظروف مداد و وسایل. این ظروف فلزی و براق طرح مشابه دارند.

8. این صندلی برای کودکانی که نشستن برای آن ها سخت است، انتخاب مناسبی می باشد. این صندلی فنری یک توپ پلاستیکی است که با پارچه پوشانده شده است و با یک پایه فلزی تثبیت شده است.

9. فلش کارت و کاغذ های چسبی را در جاکاغذی قرار دهید؛ با قرار دادن ابزار جذاب مانند این خط کش ها، آن را جالب کنید.

10. بازدید کننده گرامی، گیره های مغناطیسی برای آویزان کردن وسایلی مانند قیچی یا گیره کاغذ، مفید می باشند.

11. تغییر برنامه روزمره. گاهی اوقات اعمال تغییراتی کوچک می توانند تفاوت زیادی را در عجله صبحگاهی ایجاد کنند. برای مثال، جسیکا از ماساچوست یک ایستگاه مسواک زدن در طبقه اول برای حذف چیزی که او "حفره سیاه" می نامد، تعیین کرده است. جسیکا می گوید "طبقه بالا عوامل حواسپرتی برای کودکانم زیاد وجود دارد. با دور کردن آن ها از عوامل حواسپرتی، برای مدرسه زودتر آماده می شوند."

12. به ساعت نگاه کن. پنی ویلیامز از کالیفرنیا به دو پسر خود آموزش داده است تا ساعت را بگویند و آن را مدیریت کنند. او می گوید "همچنین من تمام ساعت های خانه را پنج دقیقه جلوتر تنظیم کرده ام—راز من! این عجله معمولا تنها چیزی است که نیاز داریم تا به موقع از خانه خارج شویم."

13. رنگ های خودت را نشان بده. برای دنبال کردن تمام وسایل ضروری زندگی مدرن کودکان، از رمزگذاری رنگی استفاده کنید. وقتی هر کس رنگ مخصوصی برای کوله پشتی، بطری آب، قاب موبایل، جاکلیدی و غیره دارد، اشتباه کردن کاهش می یابد. برای هر کودک رنگ مشخصی انتخاب کنید، سینی هایی برای ایستگاه شارژ شدن و نقاط جمع آوری برای کاغذ های مهم و همچنین یادداشت های عاشقانه مامان، تعیین کنید.

14. آن را بپیچید. ساندویچ های صبحانه برای مواقعی که عجله دارید، بهترین انتخاب هستند. از قبل آن ها را آماده کنید. می توانید از نان ترتیلا، تخم مرغ، بیکن و پنیر استفاده کنید. آن ها را کاغذ بپیچید و در فریزر بگذارید. برای خوردن آنها فقط کافیست آن را در به مدت 1 دقیقه در ماکروفر بگذارید سپس پس از اینکه کمی سرد شد، سرو کنید.

15. در شیشه بگذارید. برای جو دو سر لذیذ در هر لحظه، در یک ظرف شیشه ای مقداری جو پخته شده بریزید و سپس روی آن یک لایه میوه های خشک، آجیل و شکر قهوه ای قرار دهید. آن را تا یک هفته در یخچال قرار دهید. برای سرو، شیشه را بدون در برای یک دقیقه در ماکروفر قرار دهید و سپس هم بزنید.

16. مخلوط کنید. برای داشتن اسموتی فوری، ماست وانیلی را در قالب یخ فریز کنید. برای هر وعده، سه عدد قالب ماست و یک لیوان میوه خرد شده را در کیسه های زیپ دار بریزید. صبح قبل از مدرسه، صبر کنید تا تکه ها در مخلوط کن به مدت 5 دقیقه نرم شوند سپس آبمیوه یا شیر به آن ها اضافه کرده و مخلوط کنید.

17. ظرف مخصوص تهیه کنید. به نظر می رسد که رنگ بندی (به نکته 13 مراجعه کنید) در آشپزخانه هم جواب می دهد. سوزی مارتین از کالیفرنیا، از ظرف هایی با رنگ های مختلف برای سه فرزند خود استفاده می کند. "این کار باعث می شود در صورت بیماری، آنها ویروس را به یکدیگر منتقل نکنند و همچنین در نهایت می توانم بفهمم کدام یک کامل صبحانه خود را خورده است!"

18. آماده کردن وسایل فعالیت های بعد از مدرسه. برای هر یک از فعالیت های خارج از مدرسه کودک یک کیف پارچه ای ارزان قیمت تهیه کنید و یک طرح مخصوص روی هر یک از آن ها نقاشی کنید تا آن ها را از یکدیگر متمایز کند. سپس وسایل مربوط به هر فعالیت را در کیف مخصوص قرار دهید تا هر بار نیاز به جمع آوری وسایل نباشد.

19. امنیت را به سبک خود افزایش دهید. آویزان کردن تزئینات براق و درخشان باعث می شود کیف فرزند شما در بین تعداد زیادی کیف های دیگر، به آسانی پیدا شود. می توانید با وسایل مختلف آویزهایی با اشکال مختلف درست کنید و از کیف فرزندتان آویزان کنید.

20. کفش های آن ها را تزئین کنید. برای یک بازگشت به مدرسه خوب، بند کفش رنگی تهیه کنید و اجازه دهید فرزندتان خودش از آنها با طرح دلخواهش روی کفش هایش استفاده کند. این کار باعث تنوع می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!