ترغیب خیرین مدرسه یار، اولویت اصلی آموزش و پرورش

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه مجمع خیرین مدرسه یار اولویت اصلی آموزش و پرورش ترغیب برای حضور خیرین مدرسه یاراستان گفت: امروز باید پیگیر طراحی مدلی برای افزایش مشارکت دانش آموزان، معلمان، رسانه ها، اولیا و اقشار مختلف مردم در زمینه کمک به فعالیت های نظام آموزش و پرورش باشیم.

علیرضا کاظمی افزد: حرکت مجمع خیرین مدرسه یار نیاز به همت و تلاش همه جانبه دارد چرا که اعتقاد داریم این مسیر یک اقدام مهم و ضروری در زمینه برنامه ها و اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز استان است.

او گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و در بخش خیرین مدرسه یار می توانیم با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت های خرد به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

کاظمی افزود: سرمایه گذاری در برگزاری برنامه های فرهنگی - هنری در مدارس، تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان بی بضاعت و اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان از دیگر فعالیت های اثرگذاری است که به واسطه حضور مجمع خیرین مدرسه یار می تواند اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برلزوم مشخص شدن اولویت های نیاز آموزش و پرورش مناطق و‌ شهرستان های مختلف استان در بحث کمک های خرد هم اشاره کرد و گفت: به مدیران ادارات تابعه ابلاغ کردیم تا به بهترین شکل این نیازها را استخراج و در زمینه برطرف کردن آن با همکاری مجمع خیرین مدرسه یار اقدام کنند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری صدا و سیما

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!