تکالیف همه چیز را خراب می کنند

زمان هایی وجود دارند که نمی دانید عصرها چه کاری انجام دهید. با کودک خود بازی می کنید، برنامه های مورد علاقه او را تماشا می کنید یا با یکدیگر به خانه همسایه ها می روید یا پیاده روی می کنید.

اما زمانی که کودک وارد مهدکودک می شود، برنامه ها تغییر می کنند. درست است که کودکان تکالیف زیادی در مهدکودک ندارند، اما برای مقدار کم هم باید فضای خانه را آرام کرد و شرایطی را فراهم آورد که حواس کودک در زمان انجام دادن تکالیف پرت نشود. این مسائل سرگرمی های عصرها را از بین می برند و مسئولیتی به سایر مسئولیت های شما اضافه می کنند.

ممکن است به دوست خود بگویید "تکالیف همه چیز را به هم می ریزند" و متعجب می شوید اگر او بلافاصله با شما موافقت کند. به همه ما گفته شده است اجازه دهیم که کودکان خودشان به تنهایی تکالیف را انجام دهند، اما همیشه اینطور نیست و گاهی اوقات مجبور می شوید در انجام دادن تکالیف به آن ها کمک کنید.

بسیاری از والدین می گوید "من هرگز کاری را انجام نخواهم داد" و سپس دقیقا آن را انجام می دهند و تکالیف نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ممکن است کتابی را فقط به این دلیل بخوانید تا بتوانید به کودک خود کمک کنید آن را درک کند یا ممکن است درباره موضوعی تحقیق کنید تا بتوانید به سوالات فرزندتان پاسخ دهید.

ممکن است پس از سال ها به این خاطرات فکر کنید و با خود بگویید که جالب بوده است که همه با هم یاد گرفته اید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!