والدین چگونه می توانند در انجام دادن تکالیف به کودکان کمک کنند

 

 

والدین چگونه می توانند در انجام دادن تکالیف به کودکان کمک کننداز زمانی که شما تکالیف ریاضی را انجام می دادید، زمان زیادی می گذرد و حالا فرزند شما با یک کوله پشتی پر از تکلیف در خانه است و نیاز به راهنمایی دارد. امروزه مدیریت چندین کار سخت تر از گذشته به نظر می رسد. اگر حس می کنید برای کمک کردن به کودک خود کاملا آماده نیستید، در ادامه چندین راه برای شما یا همسرتان پیشنهاد می دهیم.

تظاهر نکنید

اگر تکلیفی را نمی دانید، در آن شرکت نداشته باشید. تظاهر کردن به این که چیزی را می دانید، باعث گیج شدن می شود. اگر به بن بست رسیدید، این ایمیل به معلم بزنید و از او بخواهید شما را راهنمایی کند و چند منبع به شما معرفی کند. نیل مک نارنی می گوید «سعی نکنید چیزی را زود یاد بگیرید، این کار بارهای برای من نتیجه معکوس داشته است». تلاش برای بال و پر دادن به موضوع، کودک را به اشتباه می اندازد و او را از توضیحات معلم منحرف می کند.

از گوگل بپرسید

اگر مشکل خاصی دارید، امکانات تکنولوژی مدرن می توانند بسیار کمک کننده باشند. مک نارنی می گوید «از اینترنت استفاده کنید، ابزارهای آموزش آنلاین بسیار خوبی وجود دارند که می توانند به شما درباره مسائل تکالیف کمک کنند». جستجویی سریع در اینترنت اغلب می تواند مفاهیم مختلف را برای شما روشن سازد یا مطالبی را که یادتان رفته است به شما یادآوری کند. همچنین انجمن های آنلاینی وجود دارند که به موضوعات خاصی اختصاص داده شده اند و به شما کمک می کنند.

از دیگران کمک بگیرید

اگر در زمینه ای تخصص ندارید، از کسانی که در آن زمینه مسلط هستند و حاضرند به کودک شما کمک کنند، کمک بگیرید. از کودک بخواهید پیشنهاد دهد که تمایل دارد چه کسانی به او تدریس کنند تا احساس راحتی داشته باشد. همچنین اگر می تواند با همکلاسی هایش تکالیف خود را انجام دهد، گروهی برای انجام دادن تکالیف، تشکیل دهید. همیشه کسی وجود دارد که بتواند کمک کند.

 

این مطلب ادامه دارد ولی ادامه آن به شما نمایش داده نمی شود!
برای دیدن ادامه این مطلب  به صورت کامل باید عضو سایت باشید.  ادامه برخی مطالب سایت (از جمله این مطلب) فقط به اعضا نمایش داده می شود.
اگر قبلاً عضو شده اید و کد و رمز دارید، برای ورود اینجا کلیک کنید: 
ورود اعضا

اگر عضو نشده اید، عضو شوید و به حدود 50 هزار عضو سایت بپیوندید. عضویت بسیار ساده است و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. 
برای عضویت در سایت کلیک کنید

1 نظر

  1. KaednKaednsays:

    That's 2 clever by half and 2x2 clever 4 me. Thnkas!

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!