آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز از 20 بهمن ماه

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد پسر در پایه‌های هفتم و دهم، از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی 97-96 ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد.

شرایط عمومی ثبت‌نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم شامل «تابعیت جمهوری اسلامی ایران»، «اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی 96-95»، «حداقل معدل 188 در امتحانات نوبت اول پایه نهم»،  «ملاک  دانش‌آموزان پایه ششم در آزمون ورودی و ثبت‌نام و کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس» است.

ثبت‌نام از چهارشنبه 20 بهمن 95 آغاز می‌شود و تا پنج شنبه 24 فروردین 96 ادامه دارد؛ هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 150000 ریال است که داوطلبان فقط ازطریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانی www.tehranedu.ir واریز و رمز ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی را دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم از روز یکشنبه 10 اردیبهشت 96 لغایت سه شنبه 12 اردیبهشت 96 از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی فوق الذکر با ثبت کد ملی داوطلب از طریق سامانه مذکور قابل دریافت است.

آزمون ورودی پایه دهم راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه 96 برگزار می‌شود و آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اولدبیرستان ماندگار البرز راس ساعت 9 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت 966 برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان داوطلب ثبت‌نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را اعلام کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفاً باید در همان رشته ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!