دو انتصاب جدید در آموزش و پرورش

به گزارش تیزلند، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در متن احکام دکتر فخرالدین دانش آشتیانی آمده است: جناب آقای محمد رضا رزاقی باتوجه به تعهد، تخصص، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست اداره کل امورشاهد و ایثارگران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند بزرگ، مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی و در چارچوب سیاست ها و برنامه های اعلام شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت ارزش های انقلابی و حفظ کرامت خانواده معزز شهدا و ایثارگران موفق و موید باشید.

همچنین در حکم «نور علی عباسپور» نیز آمده است: جناب آقای نور علی عباسپور باتوجه به تعهد، تخصص، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست اداره کل دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء» منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند بزرگ، مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی و در چارچوب سیاست ها و برنامه‌های اعلامی اینجانب به مجلس شورای اسلامی، در زمینه جلب مشارکت خانواده ها و تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!