ثبت نام متوسطه دوره اول مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی (اندیشه مهر) آغاز شد

* چگونه در آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی ثبت نام کنیم؟

ثبت نام پایه هفتم دبیرستان های دوره اول مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی 97 - 1396 آغاز شد.

ثبت نام دانش آموزان برای آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های دوره اول از هجدهم دیماه آغاز شده است. اولیاء دانش آموزان پیش از آغاز مراحل ثبت نام لازم است اطلاعیه شماره 6 (مخصوص دبیرستان های دوره اول) را ، که پایین صفحه آورده شده است، مطالعه نمایند. سپس دفترچه راهنمای آزمون ورودی را از همین صفحه دریافت (دانلود) نموده و به دقت مطالعه کنند.

ثبت نام در مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد

شرط شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های دوره اول

- دارا بودن معدل کل حداقل 19 در کارنامه نوبت دوم سال پنجم ابتدایی و یا معدل حداقل 19 در کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی شرط اصلی ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی است.

مراحل ثبت نام برای آزمون ورودی پایه هفتم:

از اینجا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی را دریافت کرده و به دقت مطالعه نمایید.

از طریق صفحه اصلی وب سایت www.alameh.ir وارد بخش سامانه ها شوید و سامانه «ثبت نام آزمون ورودی» را انتخاب کنید. (از طریق همین  صفحه هم می توانید وارد سامانه شوید.)

اطلاعات اولیه خواسته شده در سامانه ثبت نام را بصورت کامل تکمیل کنید.

پس از تکمیل اطلاعات و ثبت آن، ستاد ثبت نام از طریق پیامک، یک گذر واژه و رمز عبور بر روی تلفن همراهتان ارسال می کند.

در قسمت بالای سامانه ستاد ثبت نام، روی کلمه «ورود» کلیک کرده و وارد صفحه اصلی سامانه شوید. همان جا با استفاده از کد ملی و رمز عبور دریافتی وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید. تکمیل مراحل ثبت نام به معتی کامل کردن مشخصات، آپلود کارنامه و عکس دانش آموز است.

با مشخص کردن زمان، در جلسه توجیهی حاضر می شوید و همانجا کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت می کنید. (زمان و مکان آزمون در کارت ورودی درج شده است.)

آزمون ورودی پایه هفتم ساعت 10 صبح روز 21 اردیبهشت سال 96 در مدارس تابعه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برگزار می شود. (در تعیین حوزه آزمون، ستاد ثبت نام سعی خواهد کرد نزدیکترین مدرسه به محل زندگی داوطلبین را بعنوان حوزه آزمون در نظر بگیرد.)

ثبت نام در مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

- شما می توانید پنج واحد میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران را بعنوان واحد مدنظرتان برای تحصیل فرزندانتان انتخاب کنید. پیشنهادمی کنیم تا مسافت محل سکونت تا مدرسه را بعنوان اولویت مهم برای انتخاب واحد درخواستی مدنظر قرار دهید.

چه کسانی می توانند در دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی ثبت نام کنند؟

- از دانش آموزانی که در آزمون ورودی قبول شوند برای مصاحبه حضوری و ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی دعوت بعمل می آید.

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی اینجا کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام آزمون ورودی اینجا کلیک کنید.

 

شرط ثبت نام در آزمون ورودی دانش آموزان پایه های هشتم و نهم

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره 8 اعلام کرد که ثبت نام محدود از دانش آموزان پایه های هشتم و نهم متوسطه دوره اول از هفدهم بهمن ماه جاری آغاز شده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد ثبت نام، ظرفیت محدودی برای جذب دانش آموزان پایه های هشتم و نهم متوسطه دوره اول در سال تحصیلی 97- 1396 در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به وب سایت مجتمع به آدرس www.alameh.ir و ورود به بخش سامانه ثبت نام آزمون ورودی (در بخش سامانه ها)، اطلاعات خود را وارد نموده و در آزمون ورودی، ثبت نام نمایند.

شرط ثبت نام در آزمون ورودی چیست؟

آزمون ورودی دانش آموزان پایه های هشتم و نهم ساعت 10:30 روز پنج شنبه، 25 خرداد سال 1396 در واحد آبشناسان برگزار خواهد شد. ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی، دارا بودن معدل حداقل 19 در کارنامه نوبت اول سال جاری یا معدل کل حداقل 19 در کارنامه خرداد سال 1395، پذیرش در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری را از شرایط ثبت نام دانش آموزان در پایه های هشتم و نهم ذکر کرده است.

مدارک ثبت نام در آزمون ورودی چیست؟

در این اطلاعیه، اصل و تصویر کارنامه و تصویر صفحه اول شناسنامه بعنوان مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ذکر شده است و دانش آموزان تا 18 خرداد سال 1396 فرصت خواهند داشت تا روند ثبت نام خود را کامل کنند. بر اساس اطلاعیه ستاد ثبت نام، آزمون ورودی بر مبنای محتوای دروس ریاضی و علوم پایه های هفتم (برای متقاضیان ثبت نام در پایه هشتم) و محتوای دروس ریاضی و علوم پایه هشتم (برای متقاضیان ثبت نام در پایه نهم) برگزار می شود.

متقاضیان به هنگام ثبت نام باید دبیرستان های دوره اول میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران را به ترتیب اولویت انتخاب نمایند. کارشناسان ستاد ثبت نام با شماره 44854325 آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

بر اساس اعلام ستاد ثبت نام، آزمون ورودی میان پایه مجتمع علامه طباطبایی روز 25 خرداد سال 1396 در واحد آبشناسان (واقع در انتهای اتوبان ستاری شمال، دوربرگردان به سمت جنوب، خروجی اخلاص) برگزار می شود.

ثبت نام در مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی (متوسطه دوره اول) آغاز شد

 

  برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام آزمون ورودی اینجا کلیک کنید

 

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!