شرایط ثبت نام مدارس منظومه خردمقطع دبستان و پیش دبستان - سال تحصیلی 96-97

شرایط ثبت نام مدارس منظومه خردمقطع دبستان و پیش دبستان در سال تحصیلی 96-97

شرایط ثبت نام مدارس منطومه خرد در سال تحصیلی 96-97

بعد از ارسال فرم، می‌‌توانید در زمان مشخص‌‌شده، با در دست داشتن مدارک زیر، برای گرفتن کارت آزمون به محل موسسه منظومه خِرد مراجعه‌‌کنید.

1 قطعه عکس 4*3 که مربوط به سال جاری باشد.

1 کپی از صفحه‌‌ی اول شناسنامه‌‌ی دانش‌‌آموز

1 کپی از کارنامه‌‌ی ترم اول سال جاری

رمز ارایه‌‌شده پس از ارسال فرم پیش‌‌ثبت‌‌نام الکترونیکی

پیش‌ثبت‌نام فقط از طریق همین سایت (به آدرسwww.kheradedu.ir) انجام می‌شود.

پس از شروع پیش‌ثبت‌نام، در صفحه‌ی اول سایت، عبارت «فرم پیش‌ثبت نام» فعال خواهد شد که می‌توانید روی آن،کلیک کنید.

برای پیش‌ثبت‌نام، به شماره‌ی سریال شناسنامه احتیاج خواهید داشت. بدون درج شماره‌ی سریال، ارسال فرم ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست.

در صورتی‌که داوطلب، در هر یک از آزمون‌های قبلی موسسه از طریق این سایت ثبت‌نام کرده باشد، نیازی به پر کردن فرم جدید نیست. در چنین شرایطی، کافی است با استفاده از کد و رمز قبلی، ازطریق قسمت رهگیری، اطلاعات داوطلب به روز شود. در صورتی که رمز در اختیار ندارید، به هیچ وجه با کد ملی اشتباه، فرم جدیدی پر نکنید و درخواست خود را از طریق ایمیل خرد ([email protected]) همراه با کد ملی و نام و نام خانوادگی دانش آموز و پایه‌ی تحصیلی مورد نظر، ارسال کنید تا رمز عبور جدید برای ویرایش اطلاعات به ایمیل شما ارسال شود.

پذیرش دانش‌آموز در مدارس خِرد، فقط از طریق آزمون و گذراندن تمامی مراحل پذیرش، امکان‌پذیر است. پس از کسب رتبه و نمره‌ی لازم در مرحله‌ی اول، دعوت برای مرحله‌ی دوم صورت‌خواهدگرفت.

زمان انجام فعالیت برای نوآموزان وگفتگو با اولیای پیش‌دبستان، تلفنی به اطلاع اولیای آنان خواهد رسید. برای سایر پایه‌ها، زمان آزمون ورودی پشت کارت آزمون درج خواهد شد.

شرایط پذیرش دانش‌آموز جدید برای مدارس دخترانه‌ی خرد در سال تحصیلی 95-94 به صورت زیر است:

پیش‌دبستان:

پذیرش برای متولدین نیمه‌ی دوم سال 1388 و نیمه‌ی اول 1389 امکان‌پذیر است. اولیای محترم در صورتی که فرزندان‌شان در این گروه سنی باشند، می‌توانند برای آنان فرم پر کنند.

به دلیل ظرفیت محدودی که برای برگزاری آزمون و مصاحبه وجود دارد، به ترتیب زمان پیش‌ثبت نام، با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد. در صورت تکمیل شدن ظرفیت پذیرش در هر یک از مراحل، موسسه هیچ مسئولیتی در قبال متقاضیانی که فرم پیش‌ثبت نام را ارسال کرده‌اند، ندارد.

لازم به توضیح است که اولیای محترم باید فرم پیش‌ثبت‌نام را کامل و صحیح پر کنند. در صورتی که فرم کامل نباشد از تماس با اولیا معذوریم.

دبستان:

برای هیچ‌یک از پایه‌های دبستان امکان پذیرش وجود ندارد.

 ثبت نام مدارس منطومه خرد  مقطع دبستان و پیش دبستان در سال تحصیلی 96-97

 

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!