بزرگترین رویداد دانش آموزی کشور برگزار شد

به گزارش تیزلند، به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی‌دانش‌آموزی ابن سینا محمد رضا انبیائی درباره ویژگی های اجرایی دومین دوره جشنواره ابن سینا تشریح کرد: اولین گردهمایی بیش از 3000 نفری دانش آموزان از 25 استان کشور 17 و 188 فروردین ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران محقق شد.

وی افزود: از جمله اقدامات اجرایی این دوره از جشنواره ملی ابن سینا اعطای 10 دیپلم افتخار به برگزیدگان از سوی فدراسیون جهانی مخترعین و اعطای گواهینامه رسمی و معتبر از سوی موسسه عالی مدیریت دانش IDCORPPو مالزی به تمامی شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اذان کرد: در این دوره، نفراتی که ایده‌های برتری در حوزه محتوای دیجیتال دارند شرایطی ویژه‌ای  در راستای نزدیک‌تر شدن ایده‌های خود به عرصه کار و صنعت بدست خواهند آورد.

محمد رضا انبیائی اعلام کرد: در بخش محتوای دیجیتال به نفراتی که ایده های برتر را ارائه دهند مجوز کسب و کار و همین‌طور تسهیلات کم بهره  برای توسعه ایده‌هایشان اعطا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی‌های دومین دوره از جشنواره ملی ابن سینا که وجه تمایز آن را با دیگر رقابت‌های دانش آموزی نمایان‌تر  کرده می‌توان به پوشش خبری رسانه ملی و تمام خبرگزاری های مطرح داخلی و همین‌طور شبکه‌های کشورهای خارجی مختلف از جمله فرانسه، چین، آذربایجان، ترکیه،کویت و روسیه اشاره کرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!