کمک سرانه مدارس شاهد اعلام شد

به گزارش تیزلند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران ،محمدرضا رزاقی گفت: مدارس شاهد برای فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بالای 50 درصد و فرزندان ایثار گران و آزادگان رایگان است و برای ثبت نام دانش آموزان عادی از 380 هزار تومان تا 580 هزار تومان برای دوره ابتدایی دریافت می‌شود .

وی افزود: کمک سرانه مدارس شاهد برای دوره اول متوسطه از 440 هزار تومان تا 660 هزار تومان و برای دوره دوم متوسطه از 530 هزار تومان تا 860 هزار تومان است .

رزاقی گفت: خانواده‌ها با مراجعه با پایگاه اینترنتی saja.medu.ir و وارد کردن کد ملی دانش آموز می‌توانید نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند .

وی تاکید کرد: نتایج ثبت نام اینترنتی دانش آموزان ابتدایی چهارم تیر و نتایج ثبت نام دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه تا هفتم مرداد اعلام خواهد شد .

رزاقی گفت: ظرفیت پذیرش مدارس شاهد در هر استان متفاوت است و دانش آموزان حافظ قرآن و یا دانش آموزانی که فعالیت‌های ویژه فرهنگی و آموزشی دارند نیز بر اساس امتیاز کسب شده می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند .

سرپرست مدارس شاهد کشور گفت: فرزندان شهدای مدافع حرم در اولویت نخست ثبت نام مدارس شاهد قرار دارند و سهمیه ویژه‌ای در این مدارس برای آن‌ها در نظر گرفته شده است .

رزاقی افزود: تعداد مدارس شاهد امسال نسبت به پارسال افزایشی نداشته است و در سال تحصیلی آینده نیز هزار و 350 مدرسه شاهد فعال خواهد بود .

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!