مهارت کره ای ها در زبان انگلیسی به رغم هزینه های کلان آموزشی بالا نیست

به گزارش روزنامه تایمز کره، موسسه Education First در گزارش سالانه خود کره جنوبی را در رده 27 مهارت زبان انگلیسی جای داده است. در این گزارش سالانه که وضعیت مهارت زبان انگلیسی را بین 70 کشور بررسی کرده، کره جنوبی پایین تر از کشورهایی همچون سنگاپور (رده دوازدهم)، مالزی (رده چهاردهم) و هند (رده بیستم) قرار گرفته است. کره جنوبی 3 پله از رتبه سال گذشته خود سقوط کرده اما کماکان به لحاظ صرف بودجه در زمینه یادگیری زبان انگلیسی، در رده نخست دنیا ایستاده است.

در گزارش موسسه Education First آمده است: "مردم کره جنوبی در سال 2013 حدود 18.4 میلیارد دلار صرف آموزش خصوصی کرده اند که یک سوم از این مبلغ به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص داشته است. اما به رغم این سرمایه گذاری سنگین، مهارت زبان انگلیسی بزرگسالان در کره جنوبی بهبودی نداشته است."

کارشناسان امور آموزشی در کره می گویند "رویکرد مردم به نمره گرایی در آزمون" را شاید بتوان دلیل اصلی برای بهبود نیافتن مهارت زبان انگلیسی در این کشور دانست.

یک کارشناس می گوید: "مردم انگلیسی می خوانند تا در آزمون های مدارس یا دیگر مراکز، امتیاز بیشتری کسب کنند؛ نه برای برقراری ارتباط بهتر به زبان انگلیسی."

وی می افزاید: "این یک دلیل اصلی برای پیشرفت اندک مهارت زبانی مردم، به رغم صرف هزینه های سنگین در زمینه یادگیری انگلیسی است."

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!