فرصت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تمدید شد

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: فرصت ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی تا روز دوشنبه 22 خرداد 96 تمدید شد و دانش‌آموزان تا این تاریخ فرصت دارند به سامانه www.irtextbook.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

لیدا نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:‌ ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای در پایه دهم و یازدهم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان از طریق سامانهwww.irtextbook.ir انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از تاریخ 19 فرودین 96 آغاز شد و دانش‌آموزان تا 15 خرداد فرصت داشتند تا برای ثبت سفارش به سامانه اعلام شده مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: به دلیل تقاضای خانواده‌ها و مدارس، فرصت ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی تا روز دوشنبه 22 خرداد 96 تمدید شد و دانش‌آموزان تا این تاریخ فرصت دارند به سامانه www.irtextbook.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و توجه داشته باشند که 6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، رمز عبور آن­ها به سامانه است.

نیک روش بیان کرد: دانش‌آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر رفته، رشته تحصیلی خود را تغییر داده یا به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند از تاریخ 18 شهریور با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی اقدام کنند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

وی ادامه داد: معلمان می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود را از تاریخ 15 شهریور از منوی سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!