چگونگی دریافت کتاب دانش آموزان جهشی

به گزارش تیزلند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، لیدا نیک‌روش درباره چگونگی دریافت کتاب توسط دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند گفت: دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند و یا تغییر رشته می‌دهند، یا فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند، می‌توانند از تاریخ 18 شهریور ماه سفارش کتاب‌های درسی را از منوی «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود .

وی افزود: همچنین، معلمان نیز می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود، 15 شهریور ماه از منوی «سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود .

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: بر اساس زمان پیش بینی شده، مهلت ثبت نام برای کتب درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا 15 خرداد بوده است که تا تاریخ 22 خرداد ماه سال 1396 تمدید شده است .

نیک روش گفت: سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای (پایه دهم و یازدهم) و کتاب‌های درسی تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (پایه‌های 7 و 8 و9) از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌گیرد .

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی پایه اول ابتدایی نیز از 15 تیر الی 17 شهریور ماه است .

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!