آغاز ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 23 خردادماه

به گزارش تیزلند، به نقل از گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از ارسال شیوه‌نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسین آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل، رسمی، پیمانی و اعضای رسمی و پیمانی هیات علمی دانشگاه‌ها انتخاب کند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 23 خرداد ماه 96 از طریق ساعت www.familyeducation.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش زمان پایان ثبت‌نام را 10 تیرماه اعلام و تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارابودن حداقل 30 سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان و دارابودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله، شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان در این آزمون است.

عباسپور خاطر نشان کرد: روز دوشنبه 16 مرداد ماه، راس ساعت 10 صبح، آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده همزمان در سراسر کشور و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد؛ ‌البته برخی استان‌ها که گستره جغرافیایی آنها وسیع تر است، ممکن است 2 حوزه امتحانی داشته باشند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!