معرفی فروشگاه اینترنتی کتابم کو

شاید برای شما هم بارها پیش اومده که دلتون بخواد کتاب بخونید، اما نمی‌دونید چه کتابی.

شاید یه کتاب خونده باشید و مزه‌اش رفته زیر زبونتون و با خودتون گفتید: «کاش یه کتاب دیگه این شکلی بخونم.» و ندونید کتاب‌هایی رو که مشابه کتاب مورد علاقه‌تون هستند رو چه طور و از کجا پیدا کنید.

شرط می‌بندیم بارها و بارها شنیدید که میگن: «کتاب یار مهربان است.» .و بعد هم: «کتاب بخوانیم. چون کتاب خواندن خوب است.» اما ندونید از خوندن چه کتابی لذت می‌برید و چه طور می‌تونید یه کتاب خوب رو انتخاب کنید.

 ما به شما فروشگاه اینترنتی کتابم کو رو معرفی می کنیم چون «کتابم کو» تصمیم داره به شما کمک کنه تا بهترین انتخاب‌ها رو داشته باشید.

توی این فروشگاه اینترنتی قرار نیست به هر کتاب و هر بازی‌یی دسترسی داشته باشید، بلکه فقط با اون‌هایی سر و کار دارید که «بهترین» هستند. بله! بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری.

«کتابم کو» به شما کمک می‌کنه کتاب‌ها و بازی‌هایی را که مناسب سن و طبق سلیقه و علاقه‌تون هستند انتخاب کنید و اگر گزینه‌های بیشتری خواستید به سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تابستان کم کم داره از راه میرسه و سال تحصیلی هم تموم شده. مطالعه ی کودک توی تعطیلات تابستان برای حفظ مهارت های خوندن کودک برای سال تحصیلی آینده حیاتیه.

شما اگر توی فصل تابستون از کتابم کو خرید کنید هیجان زده میشید چون :

1. اگر بخواهید، میتونید انتخاب کنید تا سفارشت رو به صورت کادوپیچ تحویل بگیری.

2.اگر بیش تر از 60 هزار تومن از کتابم کو خرید کنید، پیکسل شخصیت های کتاب ها رو هدیه میگیرید.

3.اگر این مورد رو انتخاب می کنید مراقب سلامتیتون باشید چون ممکنه از خوشحالی سکته کنید! توی فروشگاه اینترنتی کتابم کو اگر خریدت بالای 90 هزار تومن باشه میتونید عکس از خودتون بفرستید تا برات روی پیکسل بزنن.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگه کودک یا نوجوانی در اعضای خانواده خود دارید، حتما حتما به فروشگاه اینترنتی کتابم کو سر بزنید.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!