سرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفت

17 مرداد روزی است که  تیزلند فعالیت خود را به صورت رسمی  آغازکرد و امروز وارد دومین سال فعالیت خود شد، بسیار خوشحالیم که به  اهداف تعیین شده تا  حد بسیار زیادی رسیده ایم.

در طول 2 سال گذشته اتفاقات زیادی برای تیم  وب سایت تیزلند پیش آمد ، اما همواره تمامی تلاشمان بر این بوده است که بدون توجه به حاشیه ها به سمت جلو حرکت نمایید و به نوبه خودمان حرکتی هر چند کوچک اما مفید برای دانش آموزان سرزمین خود انجام دهیم..

با استفاده از تجارب به دست آمده در طول این 2 سال و با حمایتهایی که شما دوستان از ما بعمل می آوردید قصد داریم در سال سوم فعالیتمان جهشی بسیار بلند و ملموس نسبت به سالهای قبل داشته باشیم. از شما خواشمندیم ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی دریغ نگذارید و کمک کنید تا این وب سایت را به عنوان مفید ترین و بهترین سایت آموزشی فارسی زبان به تمامی ایرانیان معرفی نماییم.

پس بیاییم با حمایت از این سرزمین، جشن دو ساله‌ی آن را به جشن دو هزار و پانصد ساله تبدیل کنیم.

 

 

سرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفتسرزمین تیزهوش ها دومین سالگرد تولدش را جشن گرفت
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!